2016. október 1., szombat

30 napos könyvkihívás: 01.

Nem, nem hívott ki senki, de amikor megláttam a Kitablaron a posztot, nem tudtam ellenállni neki. Nem tudok nemet mondani a könyvekkel kapcsolatos dolgokna <3 Igyekszem nem belerakni kétszer ugyanazt a sorozatot, de nem ígérek semmit.

A legjobb könyv, amit tavaly olvastál,
Nem volt jobb ötletem, ezért egy olyan sorozatot hoztam el nektek, ami a tavalyi TANÉV végén a legjobban tetszett. Mint látni lehet, a Fumax kiadó adta ki, ami mint tudjuk, komolyabb fantasy/sci-fi könyvekkel foglalkozik, mint a Könyvmolyképző, ami évekig nagy kedvencem volt, a VP könyvekkel az élen. Mostanában ha Könyvmolyképzőt olvaspk, az vagy hard selection, vagy arany pöttyös, On Sai-jal.

A trilógia alaptörténete valami nagyon nagy, a főszereplő vicces, a véres jelenetei mellett. Jut eszembe, gyenge gyomrúak ne olvassák!
Tele van nehéz humorral, ami nekem nagyon bejött, az egyedüli nehézség, ami felmerült olvasás közben, azok a múltbéli jelenetek, a legizgalmasabb részek között. Gondold el, van egy hatalmas csata, erre a következő száz oldalon négy évvel ezelőtti jelenetek pörögnek. Most komolyan? Szerintem Mark Lawrence engem csupán ki akart nyírni ezzel.
Ezek ellenére, szégyenszemre még csak a trilógia felénél járok, a Tövisek királyánál, és nem haladok, hiába van rengeteg időm, és imádom a sorozatot, úgy ahogy van. Pedig elég hamar átrágom magam a jó könyveken, itt valamiért mégsem sikerült eddig, pedig hidd el; igenis jó könyv! Szerintem velem lehet a baj.
Ha valakinek van valami ötlete, hogyan orvosoljam ezt, akkor mindenképp szóljon, mert tudni akarom, mit rejt még a könyv <3

A sorozatot férfiaknak tulajdonképpen jobban ajánlom, mint nőknek, mert ahogy fentebb is írtam, nehéz humora van, és nem biztos, hogy megérted, ráadásul az egész könyv csöpög a vértől, haláltól, akasztásoktól. Meg a nyelvezete sem a legkönnyebb, igenis nehéz olvasni és meg kell birkózni vele. Mint a földrajz könyv tartalmával <3

Jó olvasást mindenkinek,
xxRocha A. R.

2 megjegyzés:

  1. Szia Rocha.

    Bocsánatot kérek, amiért csak most szólok, de a Titkos Démon blogom nem szűnt meg, csak átíráson megy keresztül. Ha - esteleg - lehetséges, akkor későbbre halasztanám a rendelésem, de nem tudom mikir leszek kész vele. Amikor úgy érzem publikálható állapotban van, akkor szólok.

    Ölel,
    Kanna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, rendben, akkor szólj, mikor tudom elolvasni, és elkészítem :)

      xxRocha

      Törlés