2016. október 8., szombat

30 napos könyvkihívás: 06.

Egy könyv, amitől szomorú leszel
James Dashner: Halálkúra
Tulajdonképpen semmi extra az, ami miatt ezt a könyvet választottam, de a vége igenis nyomasztó, szomorú, ami miatt idekerült, de ne rettentsen el titeket! B*szott jó könyv.

EXTRÉM SPOILER A SOROZAT LEGVÉGÉBŐL, tehát ha nem olvastad még, azonnal zárd be az oldalt!
A könyvet sci-fi és fantasy keverékeként tudnám besorolni.
Mellékes megjegyzésként hozzáteszem, a könyvből való adaptáció pocsék lett. Az első rész még viszonylag elment, nagyjából megegyezett a könyvvel, de második konkrétan teljesen eltért, így nem tudom eldönteni, nézzem-e meg majd a következő részét, vagy inkább ne, úgyis csalódás lesz alapon.
A következő a helyzet: a végén nincs igazi feloldozás, nincs meg az igazi gyógymód, és ez igenis elkeserítő, elszomorító.
Ez az, amitől kiborultam, és ezen a napon írtam róla.
A könyv hangvétele is nehézkes, és ez a fajta vég...
Nem is tudom, végig abban reménykedtem, hogy végül meglesz a megoldás (a filmben ki is találtak egyet), és amikor ez nem így történt, csalódott voltam és nem tudtam hova tenni az egészet. Hiányoltam még egy befejező kötetet hozzá, kellett volna a lelki békémhez.
Nem kaptam meg.

Ha a film picit is tetszett, szeretsz olvasni és még nem került a kezedbe a könyv, vedd elő és olvass ;)

xxRocha A.R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése